tirsdag 18. september 2018

Saum og spøt ble navnet på min blogg.

Da er Saum og Spøt opprettet, etter litt selvransaking der jeg fant et behov for å ha et sted å legge ut bilder og små historier om ting jeg lager og ting jeg ellers interesserer meg for.

Det er jo enklest å bare poste litt på fb og insta, men det er noe mer solid med en blogg likevel.

Jeg blogget litt for mange år siden, men det har blitt lite av det over lang tid nå.
Dette skal for det aller meste dreie seg om mine hobbyer, som for det meste er håndarbeid av ymse slag. Litt søm , litt strikk, litt gammel "kjerring-kunnskap" etter hvert som det dukker opp inspirasjon.



Starter med å legge inn et bilde av et prosjekt jeg holder på med. Dette er en overraskelse til noen som står meg nær, så jeg vil ikke avsløre helt ennå hva dette skal bli.

Gleder meg veldig til å vise det frem ferdig og i bruk <3

God kveld, fra meg <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar